wtorek, 11 grudnia 2007

Geisha Goner - Hunting for the Human

Geisha Goner to było zjawisko terroryzujące matki i ich wiernopoddańczych thrashowi synów! Takim kultem w Polsce chyba nie była otoczona żadna technicznie grająca thrash załoga. Po sporym sukcesie pierwszego krążka Catching the Broadness, w 1994 roku wyszła płyta jeszcze dziwniejsza - Hunting for the Human. Zwłaszcza za sprawą dziwnego brzmienia, ubogiego jak na thrash, a jednocześnie za sprawą muzyki pokręconej, niemal thrashjazzowej. Niestety wiele osób urodzonych w późniejszym okresie miało problem z dotarciem do tego, ponieważ materiał wydany został pierwotnie tylko na kasecie. Postanowiłem więc (znowu na prośbę kilku osób) wykonać ripa z posiadanej przez siebie kopii - mam nadzieję, że mimo lekkiego szumu, pokaże ludziom, którzy nie mieli obcować z ich muzyką - możliwości zespołu. Jednocześnie zachęcam do szukania reedycji dokonanej przez dywizję Kot (o ile pamiętam w 2002 roku, niestety ja nie jestem w posiadaniu tego wydawnictwa)...

  • Geisha Goner - Hanko (2:54)
  • Geisha Goner - Hells Of Sorrow (4:59)
  • Geisha Goner - Cemetary Fulfilment (4:48)
  • Geisha Goner - Dreams (3:39)
  • Geisha Goner - Hunting For Souls (4:30)
  • Geisha Goner - wąbaęhy beąthian (0:37)
  • Geisha Goner - s.f.a.a.p. (4:18)
  • Geisha Goner - dickharmonic (2:43)
  • Geisha Goner - Galapagos (leave me alone) (0:14)
  • Geisha Goner - No Arrowhead Bridge (4:08)
  • Geisha Goner - Human (5:05)
  • Geisha Goner - Good Bye, Goner, Good Bye (3:51)
  • Geisha Goner - Angel (7:11)
Ludzie:
Maciek Taff : wok.
Marcin Kleiber : bs
Marek Szcześniak : gitara
Roman Batyra : gitara
Pawel Gawrychowski : gary

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Dzięki za to ! Nie znałem tej płyty. Widziałem Gejszę w 94 w Jarocinie - moc.

@ro

Anonimowy pisze...

Stary!!! Kimkolwiek jesteś, jesteś Bogiem. poszukiwałem tego albumu od przynajmniej 6 lat. Nigdzie nie mogłem go dostać. Niesamowite. szkoda, że geisha się rozpadła, bo to całkiem nieźle (ba... ) zapowiadajacy się zespół był. dzięki stary za tego linka :)