czwartek, 26 lutego 2009

Emanuel - Akustycznie (2)


Przebrnęliśmy przez etap Em i syntetyki. Teraz podobno coś ciekawszego zdaniem moich znajomych. Zaczynam od końca, a więc najpierw uploaduję kawałki nowsze, w następnej wrzucie będą kawałki starsze (już kiedyś przeze mnie wrzucane) - i ta paczka i ta następna zawierać będzie kawałki nagrane przeze mnie przy wykorzystaniu gitary akustycznej (lub elektrycznej wyjątkowo na czystym kanale). Zbiorek niniejszy zawiera utwory rejestrowane przeze mnie na szybko (bardzo często za pierwszym podejściem na setkę), mające charakter typowych szkiców. Co można zrobić z takim szkicem pokazuje kawałek ostatni, gdzie po przesłuchaniu nagrania domowego zainteresował się nim Łukasz Kruszewski i w ramach Perfect Crisis zrobił cover haha. Tak, czuję się wzruszony, że ktoś w końcu sięgnął po piosenkę przeze mnie napisaną i wykorzystał ją. Mam nadzieję, że to nie będzie ostatni przypadek i ktoś będzie potrafił nadać kształt i oszlifować moje pomysły i nagrać to porządnie.

Lista utworów:

1. Adam Emanuel - Planet Caravan (Black Sabbath cover) (3:39)
2. Adam Emanuel - Nadzieję mam (5:52)
3. Adam Emanuel - I'm Runnin' To You (2008) (3:16)
4. Adam Emanuel - Revolution Blues (Neil Young cover) (3:33)
5. Adam Emanuel - Keep Me Warm (vers: 2009.02.19) (4:41)
6. Adam Emanuel - Nie ma takich chwil (2:17)
7. Adam Emanuel - Wandering Stars (Radio Propaganda cover) (4:19)
8. Adam Emanuel - Chloe Dancer (Mother Love Bone cover) (2:08)
9. Adam Emanuel - Man Of Golden Words (Mother Love Bone cover) (3:23)
10. Adam Emanuel - Your Savior (Temple Of The Dog cover) (2:15)
11. Adam Emanuel - Rooster (Alice In Chains cover) (4:40)
12. Adam Emanuel - Come & Get (5:04)
13. Adam Emanuel - Zegarmistrz Świata (T. Wozniak cover) (5:49)
14. Adam Emanuel - Alternatywa jest wszedzie (1:00)
15. Adam Emanuel - Memento Mori (7:19)
16. Adam Emanuel - I'm The One (Danzig cover) (4:43)
17. Adam Emanuel - Diane Blood (take #2) (4:49)
18. Adam Emanuel - Do Ut Des (2:39)
19. Adam Emanuel - However (3:35)
20. Adam Emanuel - blues dla haszyka (1:18)
21. Perfect Crisis - However (Adam Emanuel cover sic!) (3:58)

Paczka #2
no pass, różne bitrate

Brak komentarzy: