poniedziałek, 16 marca 2009

Skoki narciarskie gierka flash

Otóż od kilku dni nie mogę oderwać się od niby prostej gierki flashowej. Ale każdy pobity rekord przytrzymuje mnie przy tej grze dłużej

Lista moich rekordów stopniowo rosła. Najpierw ledwo skoczyłem 115 m. Potem 119,5 i potem długo długo nie mogłem przekroczyć magicznej liczby 120m. W końcu jak już walnąłem to 124 m, potem od razu 127,5 a potem męczyłem się długo by skoczyć 128 m. W tej samej rozgrywce jednak... udało mi się skoczyć 129,5 m a zaraz potem skoczyć 130 ale nie ustane... Cały dzień próbowałem w wolnych chwilach przebić ten rekord i w końcu udało się. Jest granica 130 metrów pobita

na dowód screen:



Jeśli ktoś chce się spróbować na tej skoczni proszę oto adres:
http://www.cda.pl/gry-online/3/skoki.php

Jeśli skoczysz więcej niż 131 metrów daj mi znać w komentarzu i podaj linka do screena ;)

2 komentarze:

mo pisze...

pierwszy skok 110, ale pewnie będzie lepiej.

skokitandemowe pisze...

żeby to tak się dało ;)