sobota, 19 stycznia 2008

SABRE - On The Prowl (1980)

/kopiuję swój post z forum www.powermetal.pl (1)/

Była kiedyś taka kapela SABRE. Goście byli z tego co ustaliłem - z Kanady. Wyjechali w okolicach 1980 roku do Anglii, gdzie jakiś czas bazowali i próbowali zacząć karierę jako kapela z nurtu NWOBHM. W Londynie w 1980 roku nagrali materiał którego nie udało się wcisnąć do żadnej wytwórni. Nie dziwi to, jak dziś posłuchamy tych nagrań, bo na tle innych kapel, może faktycznie nie grali jakoś rewelacyjnie, albo superancko, choć dziś jak tego słucham, to jest to bardzo sympatyczne granie. Z tego co następnie ustaliłem, goście po jakimś czasie zwinęli się z Anglii, być może się rozpadli. Ostatecznie po wielu wielu latach ten materiał został wydany na winylu w ilości 500 szt. w jakiejś małej firmie w USA.

I teraz tak, można sobie posłuchać/pościągać ten materiał z Londyńskich Archiw (2), ale kawałki zostały źle pocięte przez kogoś kto ten stuff tam wrzucił (np. pan uznał że pauza w kawałku oznacza początek następnej piosenki itp.). Ja ten stuff pociąłem poprawnie i wrzuciłem na bloga, bo myślę, że paru osobom sprawię tym frajdę...




  • Cruisin' (3:19)

  • Bring On The Night (3:12)

  • Rage (4:20)

  • World's Away (4:09)

  • Let's Ride (3:56)

  • Take The Wheel (2:52)

  • Something (3:50)

  • Taste The fear (Savage Tales) (3:08)

  • If It Feels Good (4:52)

  • Take Me Home (3:28)


Muzyka do pobrania

kbps@128
no password
size: ~ 35MB

Przypisy ;) :
(1) temat na powermetal zone
(2) London Music Archives - ale oprócz źle pociętych mp3, nic więcej tu nie znajdziecie, nawet okładki.

Brak komentarzy: